Dålig taktik.

Jag tror att jag måste fundera ut en ny taktik.
Tydligen är det inte så att någon kommer att knacka på dörren och undra om vi ska kramas.
Och det är tydligen inte så att nån random härlig kommer att trycka upp mig mot en vägg och våldshångla mig när jag går på stan heller.
Nehej?
Fast det kanske inte är så konstigt när det är pinsamt ont om härliga i den här stan...
Å andra sidan är det ju strax festival. ;D

Igår åkte jag och mamman till Säterdalen. Det är visst nåt där  varje tisdag.
I form av raggarbilar och rockabillyband!
Och loppis med mycket mammaräsche.
Jag vill assint köpa räsche trots att jag hittade en svinsnygg och old school-väckarklocka.
Men njäe.
Nåt jag däremot ville köpa var rockabillyklänningar.
Det fanns huuur många som helst..!
Men njäe. Det gjorde jag inte. Höh.

Drack ett glas vin när jag kom hem, budade på en kattkarda på Tradera
och imorse hade jag vunnit auktionen.
Den där kardan lär vara näst intill magisk så jag har höga förhoppningar
om att Figgo ska fälla mindre och slippa tovor.

Imorgon är jag ledig och jag på mormors begravning...
Ueeww, jag gillar ju som inte begravningar och psalmer och att bli välsignad av Gud.
Och jag undrar vilka som kommer ijänkliggenn?

Sen är det fredag som börjar på Borlänge sjukhus.
Måste lämna blodprover eftersom jag har stått på den där bromsmedicinen i ett halvår.
Herrejösses vad tiden går fort..!
Sen jobba några timmar och sen, sen går jag på semsterrrr!

Men lite trist att det inte verkar bli nåt väder och trist att ingen annan är ledig.
Fast så är det ju varje år och man får vara nöjd.



Ståbas på en tisdag, Merlin!

Kommentarer
Postat av: Sir lovesalot

Fast det kanske finns dom som vill men inte vågar ;)

2012-06-06 @ 23:09:57
Postat av: Rockdiva

Jo, så kan det ju vara. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback