Tillbaka till brottsplatsen.

Inatt fick jag sova i min egen säng.
Det var magiskt!
Vaknade bara en endaste liten gång och då var klockan bara 01.00
så jag fick sova flera timmar till. :)
Det kändes bra.
Plus att jag och min skeva rygg lyckades få en tvättid igår också.
Plus att snickargubben knackade på dörren och sa att alla (han, hans fru och fina tanten och kanske brödkillen) hade funderat över vart jag hade tagit vägen.
Plus att jag hittade 500:- som tydligen var kvar av mina julklappspengar.
Idag diskar jag med glädje.
 
Men. För naturligtvis finns det ett sånt.
Vecka 11 och 12 ska jag tydligen lära mig nåt nytt.
I Stockholm. I Svedmyra för att vara exakt.
Det låter ganska tråkigt.
Mest för att jag inte kommer att ha ett djurrum.
Kommer att sakna katterna sjukligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback