Fantastiskt och värdelöst.

Det är så sjukt. Ja, livet alltså.
Hur kan det vara så jävla drygt och så jävla värt på samma gång?!
Konstigt om man blir snurrig liksom, haha!
Igår var jag iallafall iväg och fick det där jobbiga gjort.
Jobbigt för att det tar tid och för att det är jävligt onödigt.
Men alltså; jag har nog aldrig sett så mycket blod i hela mitt liv tror jag.
Kom hem, ställde mig i duschen och blev sjukt kallsvettig.
Och svimfärdig och ville kräkas.
Men ja, idag känns det bara bra. :)
Och än en gång; tack Jenny för att du följde med och var påskkärring!
 
--------
 
- Haru hör förresten?
- Näe, vad?
- Det där om att du är riktigt skön för mina ögon.
- Näe, det har jag inte hört. Vart hörde du det?
- Fan vet, det kanske var skitsnack. Det jag vet är att snacket går om sköna läppar att kyssa, men vad vet jag liksom.
 
Hello butterflies!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback